Scroll
Notification

Permetterete à One IBC di inviàvi notifiche?

Avemu da notificà solu a più nova è revelante notizia per voi.

State à leghje in Corsican traduzzione da un prugramma AI. Leghjite di più à Disclaimer è sustene ci per edità a vostra lingua forte. Preferite in inglese .

PayPal hè un cumpagnu di fiducia di One IBC

Tempu aggiornatu: 31 Jul, 2020, 11:01 (UTC+08:00)

Cù più di 10 anni di operazione in u campu di a prestazione di servizii Corporativi internaziunali, One IBC hà sviluppatu è allargatu continuamente a so scala di cummerciale, per risponde à e richieste crescenti di i clienti.

ONE IBC is a trusted partner of PayPal

In a catena di fornimentu di servizii per l'imprese, One IBC ùn pò ignurà u passu di pagamentu da migliaia di clienti internaziunali è di partenarii. Dunque, avemu sempre bisognu di un cumpagnu di pagamentu internaziunale rispettabile, veloce è sicuru per tutti i nostri clienti. Dopu parechje scelte, One IBC hà decisu di "sceglie u depositu d'oru" cù PayPal.

Ogni ghjornu, avemu decine di clienti chì paganu via PayPal, è tutti mostranu una soddisfazione assoluta. Ogni annu, u numeru di i nostri clienti chì facenu transazzioni via PayPal cresce sempre ma ùn avemu mai ricevutu alcun inconveniente. Dunque, i nostri clienti credenu sempre di più in a trasparenza è a prufessionalità di i servizii di One IBC.

In più, ghjustu vidìannu lu logu bezahlen mustratu u situ One IBC, i clienti One IBC sentimu più prutettu è rifarenza. Ùn esitanu micca à pagà e fatture per via di a simplicità, a cunvenzione è a sicurezza di PayPal. Alcuni clienti anu dichjaratu chì anu cridutu in PayPal per via di u ritmu di trasfurmazione veloce è sopratuttu, e so informazioni finanziarie complete ùn sò micca spartite quandu anu pagatu i servizii da One IBC.

A storia di u spettaculare viaghju cummerciale di One IBC hè publicata nantu à i siti web ufficiali di PayPal è altri canali media. Informazioni dettagliate nantu à a storia di One IBC cù PayPal sò publicate nantu à i ligami sottu:

https://www.paypal.com/sg/brc/article/one-IBC

Cù una cooperazione longa è affidabile cù PayPal, One IBC s'impegna è crede chì continueremu à portà à i nostri clienti a migliore qualità di serviziu è una grande esperienza quandu si utilizanu i servizii di One IBC.

SUBCRIBE TO OUR UPDATES ISCRIVITI A I NOSTRI AGGIORNAMENTI

L'ultime nutizie è insights da u mondu sanu purtate à voi da l'esperti di One IBC

Ciò chì i media dicenu di noi

Nantu à noi

Semu sempre fieri di esse un fornitore di servizii finanziarii è corporativi sperimentati in u mercatu internaziunale. Offremu u megliu valore è u più cumpetitivu per voi cum'è clienti stimati per trasformà i vostri obiettivi in una soluzione cun un pianu d'azione chjaru. A nostra Soluzione, U Vostru Successu.

US