Tatal
Notification

Adakah anda membenarkan One IBC menghantar pemberitahuan kepada anda?

Kami hanya akan memberitahu berita terbaru dan menarik kepada anda.

Pengumuman Penempatan Semula Pejabat Singapura

Masa dikemas kini: 04 Mar, 2019, 12:30 (UTC+08:00)

Pelanggan dan Rakan Kongsi yang dihormati,

Kami dengan sukacitanya memaklumkan bahawa berkuat kuasa pada 20 Mac 2019 , syarikat kami One IBC Pte.Ltd akan berpindah ke pejabat baru 'A' mewah di Singapura berikut:

1 Raffles Place, #40-02, One Raffles Place, Office Tower 1, Singapore 048616

Announcement of Singapore Office Relocation

Kami bangga dan teruja dengan banyaknya prospek perniagaan yang diharapkan dapat dibawa oleh pejabat baru kami. Kerana pusat perniagaan One Raffles Place berada di salah satu bangunan paling berprestij di kota ini dengan alamat terkemuka bagi institusi kewangan dan syarikat multinasional, dekat dengan bank utama, dan bursa saham.

Ini akan memberikan kemudahan terbaik ketika bekerja di pejabat terkenal dan meningkatkan imej perniagaan bagi syarikat pelanggan kita sendiri di Singapura.

Sila catatkan alamat baru ini untuk surat-menyurat surat akan datang. Nombor telefon dan faks kami tidak berubah.

Offshore Company Corp mempunyai segalanya untuk menubuhkan dan menjalankan perniagaan anda di tengah-tengah Singapura. Kami menawarkan pejabat yang dilayan sepenuhnya di Singapura dan semua bidang kuasa termasuk - alamat pusat bandar yang berprestij, pengendalian panggilan, penghantaran surat, perabot pejabat dan utiliti, bilik mesyuarat yang lengkap. Hanya memesan dan bersedia untuk bekerja.

Pada kesempatan besar ini dan terima kasih kepada pelanggan yang terus dipercaya untuk menggunakan perkhidmatan kami, kami ingin memberikan Hot Offe untuk para pelanggan kami yang bernilai sehingga 3 bulan PERCUMA dari Pejabat Maya Singapura (setara dengan AS $ 500) . Tidak ada masa yang lebih baik daripada sekarang.

Terma dan Syarat:

  • Gunakan Pembentukan Syarikat Pakej dan Buka Akaun Bank di Singapura atau gunakan Pejabat Servis selama 12 bulan atau lebih.
  • Anda boleh menghubungi kami di +65 6591 9991 / +852 5804 3919 atau dengan menghantar e-mel ke [email protected]
  • Tamat tempoh tawaran istimewa ini sehingga 20 April 2019.
  • Tawaran Keistimewaan untuk Anda.
  • Tawaran ini tidak boleh ditebus dengan wang tunai dan tidak dapat digunakan bersama dengan promosi lain.

Jangan ragu untuk menghubungi kami untuk sebarang pertanyaan mengenai penempatan semula dan perkhidmatan penyelesaian pejabat baru kami. Sekali lagi, terima kasih atas kepercayaan anda terhadap perkhidmatan kami. Kami menghargai perniagaan dan perlindungan anda. Kami berharap dapat terus membantu pertumbuhan perniagaan anda dengan nilai tambah ibu pejabat baru kami.

Yang benar,

One IBC Group

SUBCRIBE TO OUR UPDATES LANGGAN KEPADA KEMASKINI KAMI

Berita & cerapan terkini dari seluruh dunia dibawakan kepada anda oleh pakar One IBC

Apa yang media katakan tentang kita

Tentang kita

Kami sentiasa berbangga menjadi penyedia Perkhidmatan Kewangan dan Korporat yang berpengalaman di pasaran antarabangsa. Kami memberikan nilai terbaik dan paling kompetitif kepada anda sebagai pelanggan yang dihargai untuk mengubah matlamat anda menjadi penyelesaian dengan rancangan tindakan yang jelas. Penyelesaian Kami, Kejayaan Anda.

US